Losowy produkt
Notebook SONY SVE14A1S6E
Notebook SONY SVE14A1S6E
Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen

Czy można zarobić na czymś, co jest za darmo? Czy chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora? Czy naprawdę powinniśmy mieć wyrzuty sumienia, gdy ściągamy z sieci pirackie kopie filmówi płyt?
Na te i wiele innych pytań odpowiada Chris Anderson, autor bestsellerowego Długiegoogona i redaktor naczelny "Wired". Gdy w 2007 roku grupa Radiohead udostępniła za darmo w internecie swój najnowszy albumIn Rainbows, uznano to wydarzenie za punkt zwrotny. Korzeni ery darmowych produktów trzeba jednak szukać wcześniej. Chris Anderson rozpoczyna swoją książkę m.in.od historii Kinga Gillette`a, który zbudował istniejące do dziś przemysłowe imperium, rozdająca darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami.
Anderson, opowiadając o tym, jak zarobić na darmowych produktach, daje nam błyskotliwy wykład nowego modelu gospodarki i marketingu. Za darmo to książka, która zaskakuje i prowokuje.

Cena: 54.90 zł