Czarna księga perswazji. Używaj NLP, by zdobyć wszystko, czego pragniesz

Bierz z życia wszystko, czego chcesz... i jeszcze więcej

  • Jak zgodzić się z każdym i mimo wszystko postawić na swoim?
  • Jak posługiwać się prostymi słowami, by wywierać większy wpływ na innych?
  • Jak wzbudzać zaangażowanie za pomocą zaawansowanych umiejętności perswazji?
  • Jak sprawić, by Twój rozmówca miał szczerą ochotę zrobić to, na czym Ci zależy?
OSTRZEŻENIE: Wiedza zawarta w tej książce jest narzędziem niebezpiecznym, o bardzo dużym polu rażenia. Przedawkowanie i stosowanie wbrew zaleceniom może zagrażać Twojemu życiu lub zdrowiu!Ta wyjątkowa książka stanowi podręcznik do szybkiej nauki najpotężniejszych wzorców językowych. Wzorców, które możesz wykorzystywać we wszystkich praktycznie sytuacjach życiowych, osiągając zawsze najlepsze efekty.Istota rzeczy, narzędzia i strategie, których nauczy Cię ta księga, są przekazywane w taki sposób, że świadomie zdobywana wiedza i nieświadomie nabywane przez Ciebie umiejętności będą się harmonijnie rozwijać od pierwszych stron lektury. Zostań tajemnym mistrzem perswazji na własnych warunkach - siedząc wygodnie w domu i ucząc się o dowolnie wybranej porze.
  • Menedżerowie - dowiedzcie się, jak skutecznie motywować swoje zespoły!
  • Rodzice - nauczcie się skutecznie ośmielać i wspierać swoje dzieci!
  • Nauczyciele - przekonajcie się, jak sprawić, by Wasi uczniowie angażowali się w naukę.
  • Handlowcy - poznajcie niezawodne sposoby na dochodzenie do "tak".
  • Pary - zdobądźcie umiejętność wzmacniania i pielęgnowania Waszego związku.
  • Single - przeczytajcie, jak przyciągać najlepszych partnerów i robić na nich dobre wrażenie.
  • Podwładni - przyswajajcie metody zarządzania swoim szefem i awansowania.
  • Klienci - sprawiajcie, aby Wasze reklamacje były należycie rozpatrywane.
Czarna księga perswazji. Używaj NLP, by zdobyć wszystko, czego pragnieszpełny opis produktu
Zakazana retoryka. Podręcznik manipulacji
Książka jest wznowionym wydaniem "Zakazana retoryka. Podręcznik manipulacji"

Programowanie umysłów niezawodną ręką manipulacji

  • Osaczanie: zniewalanie ludzi podejrzeniami, obawami i błędnymi skojarzeniami
  • Atrakcyjność: metody przyciągania tych, na których nam zależy
  • Władza: sztuka dawania innym tego, czego pragną
Niech myślą, że są od Ciebie sprytniejsi. Niech myślą, że z Tobą wygrywają. Niech myślą, że nad sobą panują. A jednocześnie niech odgrywają role w scenariuszu, który Ty napiszesz. Ludzie wchodzą w role błyskawicznie i nieświadomie. Stwórz im odpowiednią grę, a będą posłusznie wykonywać rozkazy wydawane niewidzialną ręką manipulacji. Już najwyższy czas, byś to Ty przejął stery otaczającego świata. Być może myślisz, że takich książek nie powinno się wydawać. Że manipulacja jest brudna i nieetyczna. Owszem -- ale jest też piekielnie skuteczna. Pozwól, że dam Ci moralnie akceptowalny powód do zgłębiania sztuki NLP: co będzie, jeśli spotkasz nieetycznego przeciwnika silniejszego od Ciebie, któremu nie dasz rady bez chwytów poniżej pasa? Sięgniesz po asy w rękawie czy poddasz się? Gloria Beck, doświadczona pedagog i filozof, nauczy Cię włamywać się do ludzkich umysłów przy użyciu:
  • techniki budowania przesądów,
  • techniki uzależniania innych od siebie,
  • techniki tworzenia autorytetu, któremu nie sposób się oprzeć,
  • techniki zakotwiczania: ściągania czyichś myśli w obszar, który Cię interesuje,
  • techniki kierowania wrażeniem,
  • dwudziestu sześciu innych technik mistrzów NLP.

Wciągaj ludzi we własną grę.

Zakazana retoryka. Podręcznik manipulacjipełny opis produktu
Polski e-konsument - typologia, zachowania
E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług. Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta. Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.
    W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
  • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
  • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
  • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?
Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów". Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.

Partner wydania:

Polski e-konsument - typologia, zachowaniapełny opis produktu
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej m
  • Zero teorii
  • Sama praktyka
  • Polski autor w polskich realiach
  • Najbardziej aktualna wiedza

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności... Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie. Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku - właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób - bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:
  • Silna marka
  • Strategia komunikacji marki
  • Identyfikacja wizualna
  • Nowy marketing
  • Case studies
  • Marketing to inwestycja - udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!



    Patroni medialni:




Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej mpełny opis produktu
Czym jest marketing?
Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni. Podręcznik ten podpowiada, jak rozwijać i wdrażać skuteczne strategie marketingowe, a wśród szczegółowo omawianych zagadnień znalazły się między innymi: zachowania konsumenta, segmentacja rynku, wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie, opracowywanie nowych produktów i usług, rozszerzanie linii produktów, wycena i wartość marki, kanały i sieci dystrybucji, strategia ustalania cen zapewniająca rentowność, zarządzanie relacjami z klientem i kwestia prywatności klienta.
Czym jest marketing?pełny opis produktu
Sekret NLP, czyli poznaj siebie, uporaj się ze złymi nawykami i zacznij prawdziwie żyć
Książka jest wznowionym wydaniem "Sekret NLP, czyli poznaj siebie, uporaj się ze złymi nawykami i zacznij prawdziwie żyć"

Żadnych cudów - czyste NLP

  • Naucz się sterować własnym mózgiem
  • Zapomnij o popełnionych błędach i złych doświadczeniach
  • Uporaj się z fobiami, lękami, traumami i stresem
  • Otwórz się na miłość, lepszy seks, satysfakcję z życia i zawodowe sukcesy
Życiowy dorobek Richarda Bandlera zmienił nasze postrzeganie prawdziwego potencjału ludzkiego umysłu.
Paul McKenny

NLP na nowe czasy

Nie satysfakcjonuje Cię obecne status quo? Czujesz potrzebę znaczącej zmiany w swoim życiu? Masz w sobie ogromny potencjał. Potrzeba tylko odpowiednio silnego impulsu, by uwolnić drzemiącą w Tobie siłę! Co chcesz zmienić?
  • Pragniesz uwolnić się od toksycznych związków z innymi ludźmi?
  • Poprawić swój stan emocjonalny?
  • Osiągać większe sukcesy w życiu zawodowym i osobistym?
  • Pozbyć się złych nawyków?
  • Odnaleźć w sobie siłę woli, by konsekwentnie realizować ważne cele?
Koniec z niepotrzebnym faszerowaniem się lekami czy długotrwałymi sesjami terapeutycznymi. Precz z nieskutecznymi pseudoporadnikami! Richard Bandler pomógł tysiącom ludzi pozbyć się dokuczliwych fobii, lęków, niepokojów, uzależnień, złych nawyków i bolesnych traum. W swojej najnowszej książce prezentuje trzydzieści pięć niezwykłych technik NLP, dzięki którym zdołasz w krótkim czasie wprowadzić trwałe zmiany w każdej sferze swojego życia. Nauczysz się sterować własnym mózgiem i dowiesz się, jak osiągnąć to, o czym zawsze marzyłeś! To nie magia, to tylko NLP - to aż NLP!
Sekret NLP, czyli poznaj siebie, uporaj się ze złymi nawykami i zacznij prawdziwie żyćpełny opis produktu
Haker umysłów. Wydanie kieszonkowe

Jak za pomocą NLP, hipnozy i psychologii wywierania wpływu kontrolować umysły innych ludzi lub zbudować w swoim umyśle antymanipulacyjny firewall?

Złam kod ludzkiej podświadomości!

Czy widziałeś hollywoodzką produkcję Klik - i robisz, co chcesz? Główny bohater filmu kupuje nowego pilota, który, oprócz telewizora, uruchamia jeszcze inne domowe urządzenia... oraz steruje psem, żoną i całym otaczającym go światem. Scenariusz nie jest najwyższych lotów, ale bez wątpienia jest to historia wysoce prawdopodobna! I to historia, która może przytrafić się Tobie!Wyobraź sobie, że masz możliwość buszowania w umysłach innych i kontrolowania swojego własnego mózgu. Że potrafisz obejść wszystkie psychiczne zabezpieczenia, rozszyfrować hasła i kody PIN, tak jak robią to codziennie hakerzy włamujący się do systemów komputerowych. Jesteś handlowcem, rozmawiasz z klientem - klik, klik, klik - i modyfikujesz w jego umyśle program sterujący zainteresowaniami: sprawiasz, że zaczyna się interesować produktem, który mu oferujesz. Albo spotykasz kogoś, kto Cię pociąga - klik, klik, klik - i już instalujesz w umyśle tej osoby fantazje na Twój temat, a w jej uczuciach pożądanie oraz fascynację Twoją osobą...Tak. Tacy "hakerzy umysłów" naprawdę istnieją i codziennie wywierają na Ciebie wpływ - na Twoje myśli, uczucia, decyzje i zachowania. Zostań jednym z nich i zacznij kontrolować emocje ludzi, z którymi rozmawiasz, wywoływać w nich wybrane przez Ciebie pragnienia i sprawiać, że będą robić to, o co ich poprosisz. Programista mentalnych systemów:
  • Sprzedaż, marketing i prezentacja perswazyjna.
  • Ogłoszenia dla ludzkiego umysłu.
  • Przyciąganie i przytrzymywanie uwagi słuchacza lub czytelnika.
  • Kotwice, czyli "nasza piosenka".
  • Kontrolowanie własnych emocji i reakcji.
  • Zmiana wiedzy w naturalne umiejętności.


Andrzej Batko - psycholog, doradca i trener NLP. Znany jest jako ekspert, który uczy najnowszych technik wywierania wpływu na ludzi. Z jego usług korzystają ci, którzy już uświadomili sobie, jak ważna w biznesie jest umiejętność niezauważalnego oddziaływania na myśli, emocje i zachowania innych. Jest jednym z nielicznych psychologów, którzy łączą i wykorzystują najnowsze odkrycia naukowe w psychologii do generowania zysków w biznesie. Autor bestsellerowych książek Sztuka perswazji, czyli język wpływu i manipulacji w praktyce (Onepress, 2005) oraz Siła Sekretu. Praktyczny poradnik programowania przyszłości (Onepress, 2010).
Haker umysłów. Wydanie kieszonkowepełny opis produktu
Marketing. Szybka droga do sukcesu
Jak szybko osiągnąć oczekiwane wyniki marketingowe?
W marketingu chodzi przede wszystkim o relacje - relacje z klientami, z marką, z mediami oraz ze współpracownikami. Spośród wszystkich tych relacji największe znaczenie ma nadal relacja z klientem. Prawdziwy sukces marketingowy wykracza poza sam produkt i polega na kształtowaniu więzi łączących klienta z firmą. Osiągnięcie tego celu wymaga spójności między zaangażowaniem ludzi, procesami i obietnicami składanymi przez firmę.
Marketing. Szybka droga do sukcesupełny opis produktu
Life coaching. Jak porzucić złe nawyki i zacząć nowe, lepsze życie

Odkurz dawne marzenia i na nowo zachwyć się życiem!

  • Rozbij blokady hamujące Twój wewnętrzny rozwój
  • Zajmij się wreszcie tym, co uwielbiasz robić
  • Pokaż światu swoją prawdziwą twarz
Jeśli od dłuższego czasu dręczy Cię poczucie marnowania życia, jeśli zastanawiasz się, dlaczego zajmujesz się nie tym, czym chcesz, jeśli nie pamiętasz, jak to jest marzyć i realizować marzenia, najwyższa pora zmienić ten stan rzeczy. Nie chcesz chyba do końca życia tkwić w zaklętym kole niemożności i rutyny? Na pewno nie, skoro w ręce wpadła Ci ta książka. Dzięki niej lepiej poznasz własne możliwości i nauczysz się w pełni używać życia, a także do maksimum wykorzystywać tkwiący w Tobie potencjał.Co naprawdę się dla Ciebie liczy? Co w Twoim własnym życiu stanowi największą wartość? Gdzie tkwi źródło Twoich lęków i ograniczeń? Może zazdrościsz innym i nie umiesz odnaleźć się w relacjach służbowych? Może skupiasz się na irytujących drobiazgach, by przykryć wewnętrzny niepokój? Może bezkrytycznie wierzysz w stereotypy i to utrudnia Ci funkcjonowanie? Rozwiązanie każdego z tych problemów - i wielu innych - znajdziesz właśnie w tej książce. Pozwoli Ci ona na nowo określić priorytety i wyzwolić energię potrzebną do dokonania pozytywnych zmian. Jej autorka, specjalistka od life coachingu, będzie towarzyszyć Ci w tych zmianach, nie próbując narzucać własnego zdania, lecz podsuwając interesujące pomysły.
  • Zrób bilans - co jest dla Ciebie ważne w życiu?
  • Lepiej za byle jakim płotem - czy doceniasz to, co masz?
  • Jak przetrwać w pracy?
  • Czy równowaga to brak nadwagi?
  • W jakie stereotypy jesteśmy uwikłani?
  • Jakie role odgrywamy w związkach?
  • Jak pozbyć się bagażu starych nawyków?
  • Jak żyć w zgodzie ze sobą i światem?

Zacznij wreszcie robić to, co naprawdę Cię kręci!

Life coaching. Jak porzucić złe nawyki i zacząć nowe, lepsze życiepełny opis produktu
Haker umysłów
Jak za pomocą NLP, hipnozy i psychologii wywierania wpływu kontrolować umysły innych ludzi oraz zbudować w swoim umyśle antymanipulacyjny firewall?

Złam kod ludzkiej podświadomości!

Czy widziałeś hollywoodzką produkcję Klik - i robisz, co chcesz? Główny bohater filmu kupuje nowego pilota, który, oprócz telewizora, uruchamia jeszcze inne domowe urządzenia... oraz steruje psem, żoną i całym otaczającym go światem. Scenariusz nie jest najwyższych lotów, ale bez wątpienia jest to historia wysoce prawdopodobna! I to historia, która może przytrafić się Tobie! Wyobraź sobie, że masz możliwość buszowania w umysłach innych i kontrolowania swojego własnego mózgu. Że potrafisz obejść wszystkie psychiczne zabezpieczenia, rozszyfrować hasła i kody PIN, tak jak robią to codziennie hakerzy włamujący się do systemów komputerowych. Jesteś handlowcem, rozmawiasz z klientem - klik, klik, klik - i modyfikujesz w jego umyśle program sterujący zainteresowaniami: sprawiasz, że zaczyna się interesować produktem, który mu oferujesz. Albo spotykasz kogoś, kto Cię pociąga - klik, klik, klik - i już instalujesz w umyśle tej osoby fantazje na Twój temat, a w jej uczuciach pożądanie oraz fascynację Twoją osobą... Tak. Tacy "hakerzy umysłów" naprawdę istnieją i codziennie wywierają na Ciebie wpływ - na Twoje myśli, uczucia, decyzje i zachowania. Zostań jednym z nich i zacznij kontrolować emocje ludzi, z którymi rozmawiasz, wywoływać w nich wybrane przez Ciebie pragnienia i sprawiać, że będą robić to, o co ich poprosisz. Programista mentalnych systemów:
  • Sprzedaż, marketing i prezentacja perswazyjna.
  • Ogłoszenia dla ludzkiego umysłu.
  • Przyciąganie i przytrzymywanie uwagi słuchacza lub czytelnika.
  • Kotwice, czyli "nasza piosenka".
  • Kontrolowanie własnych emocji i reakcji.
  • Zmiana wiedzy w naturalne umiejętności.
Haker umysłówpełny opis produktu
Potęga perswazyjnej komunikacji. Jak wpływać na ludzi, aby zawsze słyszeć &quot,TAK!&quot,
  • Jak zdobyć i utrzymać zaufanie?
  • Jak opanować zasady mowy cała?
  • Jak posługiwać się subtelną perswazją?


Naucz się wpływać na ludzi,
by na Twoje prośby odpowiadali entuzjastycznie: "TAK!!!"



Wyobraź sobie, że potrafisz:
  • wywierać doskonałe pierwsze wrażenie,
  • wychwytywać subtelne sygnały, mówiące Ci, o czym tak naprawdę myślą inni,
  • przekonywać, że jesteś idealnym kandydatem do pracy na danym stanowisku,
  • bez problemu nawiązywać kontakty z osobami płci przeciwnej,
  • zdobywać zaufanie, zanim jeszcze cokolwiek powiesz,
  • inspirować i sprawiać, by ludzie przy Tobie czuli się wyjątkowo,
  • przekazywać swoje pomysły z pozycji dyskretnego autorytetu.
Wydaje Ci się czasem, że ludzie gorzej od Ciebie wykształceni i mający znacznie mniejsze kwalifikacje zdobywają wyższe stanowiska, zarabiają więcej pieniędzy i osiągają imponujący zawodowy sukces? Czy posiadają oni jakieś szczególne umiejętności? Tak! Ich sekret to perfekcyjne zrozumienie zasad komunikacji, zarówno werbalnej, jak i niewerbalnej. Jeśli masz dość bycia szarą myszką i chcesz wreszcie zabłysnąć - czy to na gruncie zawodowym, czy towarzyskim - oto Twój zaufany przewodnik na nowej drodze życia. Dzięki temu podręcznikowi opanujesz proste i niezwykle skuteczne strategie, które pozwolą Ci udoskonalić Twoje techniki komunikacyjne. Przekonasz się, że sprawdzą się one w każdej sytuacji, bez względu na to, z kim będziesz się kontaktować. Błyskawicznie zyskasz przewagę nad konkurencją i nauczysz się wpływać na osoby ze swojego otoczenia. Ta znakomita książka oferuje profesjonalne rady, cenne psychologiczne wskazówki, a dodatkowo została napisana w tak lekki i dowcipny sposób, że zdobywanie nowych umiejętności staje się czystą przyjemnością.

Tonya Reiman- jest ekspertką w zakresie mowy ciała, konsultantką, prelegentką i trenerką. Występuje w znanym programie The O′ Reilly Factor. Publikowała na łamach takich czasopism, jak " New York Times", "Wall Street Journal", "Cosmopolitan", "Time", "Positive Thinking" i "New York Newsday". Mieszka na Long Island wraz z mężem i trójką dzieci.

Potęga perswazyjnej komunikacji. Jak wpływać na ludzi, aby zawsze słyszeć &quot,TAK!&quot,pełny opis produktu