Losowy produkt
Notebook ASUS K56CB
Notebook ASUS K56CB
Co słychać w Afryce? Marzipan
Razem z dzikimi zwierzętami poznawaj niezwykłe dźwięki!
Ta urocza książeczka uprzyjemni dzieciom zdobywanie informacji o świecie.
W serii: „Co słychać w Afryce?”, „Co słychać na wsi?”.
Co słychać w Afryce? Marzipanpełny opis produktu
Opowiadania o zwierzętach
Każde zwierzę jest jedyne w swoim rodzaju, najpiękniejsze, najukochańsze. I nie ma znaczenia, czy jest małe, czy duże, rasowe, egzotyczne czy podwórkowe, czy mieszka na wsi, czy w zoo, czy jest futrzaste, pierzaste, miauczące czy gęgające. Każde jest wyjątkowe! Bawcie się ze zwierzakami z naszego zbioru opowiadań, śmiejcie się, płaczcie. Pokochajcie zwierzaki i dajcie im tyle miłości, ile się tylko da! One na pewno odwzajemnią się tym samym.

Opowiadania napisali uhonorowani licznymi nagrodami, najlepsi polscy autorzy - Liliana Bardijewska, Grażyna Bąkiewicz, Paweł Beręsewicz, Marcin Brykczyński, Ewa Chotomska, Barbara Ciwoniuk, Agnieszka Frączek, Barbara Gawryluk, Andrzej Marek Grabowski, Joanna Jagiełło, Kalina Jerzykowska, Barbara Kosmowska, Irena Landau, Olga Masiuk, Joanna Olech, Anna Onichimowska, Beata Ostrowicka, Joanna Papuzińska, Renata Piątkowska, Barbara Stenka, Tomasz Trojanowski, Paweł Wakuła, Roksana Jędrzejewska-Wróbel, Wojciech Wróbel.
Opowiadania o zwierzętachpełny opis produktu
Piszę litery. Moja tablica - zadania graficzne + 4 kolorowe kredy
Dzieci bardzo lubią wszelkie zadania, które wiążą się z możliwością wymazania wykonanej pracy. Ta książka – tablica zawiera wiele różnorodnych zadań graficznych, które na pewno spodobają się przedszkolakom.
W serii: „Liczę”, „Piszę litery”.
Piszę litery. Moja tablica - zadania graficzne + 4 kolorowe kredypełny opis produktu
Barbie i podwodna tajemnica. Książka audio CD
Przygody ukochanych bohaterów w najbardziej przyjaznej dzieciakom formie: książce do słuchania, czytania i oglądania. Mistrzowska interpretacja wprowadzi małego czytelnika w cudowny świat baśni.
O przygodach Barbie opowiada Małgorzata Lewińska.
Barbie i podwodna tajemnica. Książka audio CDpełny opis produktu
Carcassonne
Usiądź z przyjaciółmi przy stole i wspólnie zacznijcie budować z niewielkich żetonów łąki, twierdze, całe miasta i drogi, rywalizując między sobą o przejęcie kontroli nad co bardziej atrakcyjnymi lokacjami. Sprytne zagranie może pozbawić rywala możliwości ukończenia ogromnego miasta lub pozwoli Ci przejąć kontrolę nad wielką łąką.
Carcassonne zawsze sprawiało imponujące wrażenie przyciągając turystów. Targi, domy oraz ulice uczyniły wspaniałą atrakcję dla przybyłych turystów. Teraz ty masz szansę zbudować własne Carcassonne!!! Gracze budują mury, wieże, zakładają targi i przydzielają poddanych w standardowy sposób.

Gra dla 2-5 graczy w wieku od 8 lat.
Czas rozgrywki: 30-45 min.
Carcassonnepełny opis produktu
Lisek Urwisek + Listonosz. 2 gry planszowe
Listonosz to gra, w której jesteś Listonoszem, Twoim celem jest bezpiecznie dostarczyć listy do skrzynki pocztowej. Czeka Cię długa i trudna droga, musisz być uważny i mieć oczy dookoła głowy, by ktoś niepostrzeżenie nie ukradł Twoich listów.
Lisek Urwisek to gra, której bohaterem jest Lisek Urwisek, który bardzo lubi sobie robić żarty. Twoim zadaniem jest dotrzeć jak najszybciej do mety nie dając się nabrać Liskowi Urwiskowi.
Czas gry: 25-60 minut.
Gra dla 1-4 graczy powyżej 5 roku życia.
Lisek Urwisek + Listonosz. 2 gry planszowepełny opis produktu
Maraton + Wyprawa po miodek. 2 gry planszowe
Maraton to gra, w której co roku grupa przyjaciół bierze udział w maratonie, zwycięzca staje na podium i dostaje wielki złoty puchar. Wygrywa zawodnik, który dotrze do mety w najszybszym czasie.
Wyprawa po miodek to gra, w której niedźwiadki z lasu budzą się na wiosnę z zimowego snu. Niestety ich spiżarnia jest pusta. Misie muszą jak najszybciej znaleźć miodek, by ich brzuszki przestały burczeć.
Czas gry: 25-60 minut.
Gra dla 1-4 graczy powyżej 5 roku życia.
Maraton + Wyprawa po miodek. 2 gry planszowepełny opis produktu
Micro Monsters
W malutkim układzie słonecznym, gdzieś pośrodku galaktyki, mikroskopijne skały krążą wokół malusieńkiego słońca. Szalone stwory, nie zauważone przez pozostałe inteligentne formy życia, ścierają się na planecie Nexus, stanowiącej idealny poligon dla ich małych wojenek! Każdy uczestnik prowadzi unikalna rasę mikrostworów oraz chroni swoje wrota. Gracze zamykają wrota rywali wskakując na nie płytkami swoich mikrostworów. Zwycięzcą zostaje ten, kto jako ostatni wciąż posiada otwarte wrota.

Gra dla 2-4 graczy w wieku od 8 lat.
Czas rozgrywki: 30 min.
Micro Monsterspełny opis produktu
Bee! Jestem owieczką. Kim jesteś?
Czytaj dziecku wesołą historyjkę, a ono niech bawi się piszczącym gumowym zwierzątkiem.
Zbierz cztery książeczki z serii „Kim jestem””: Muu! Jestem krówką, Bee! Jestem owieczką, Iha! Jestem kucykiem, Chrum! Jestem świnką.
Bee! Jestem owieczką. Kim jesteś?pełny opis produktu
Rybka MiniMini i daleka wycieczka
Rybka MiniMini i jej przyjaciele wybierają się na wycieczkę poza rafę. To pierwsza tak daleka podróż Rybki, więc jest bardzo przejęta. Po drodze prawie się gubi, ale na szczęście udaje się jej odnaleźć przyjaciół i bezpiecznie wrócić do domu.

Nowa seria dla przedszkolaków. Bohaterką książek jest uwielbiana przez dzieci telewizyjna Rybka MiniMini - energiczna, wesoła i pomysłowa. W każdym tomie Rybka wraz ze swymi przyjaciółmi przeżywa niezwykłe przygody i uczy się czegoś nowego, wprowadzając młodych czytelników w pełen niespodzianek podwodny świat. Ratuje Rybę Młot, zaprzyjaźnia się z rekinem, którego wszyscy się boją, oraz obmyśla najlepszy prezent urodzinowy.
Rybka MiniMini i daleka wycieczkapełny opis produktu
Pandy. ZOO pełne hałasów!
Czytaj dziecku wesołą historyjkę, a ono niech bawi się piszczącym gumowym zwierzątkiem.
Zbierz cztery książeczki z serii "ZOO pełne hałasów!": Słonie, Hipopotamy, Pandy, Tygrysy.
Pandy. ZOO pełne hałasów!pełny opis produktu
Słonie. ZOO pełne hałasów!
Czytaj dziecku wesołą historyjkę, a ono niech bawi się piszczącym gumowym zwierzątkiem.
Zbierz cztery książeczki z serii "ZOO pełne hałasów!": Słonie, Hipopotamy, Pandy, Tygrysy.
Słonie. ZOO pełne hałasów!pełny opis produktu
Strażak Sam. Wesołe obrazki. Wesołe zgadywanki
Twoje dziecko chce wziąć kolorowanki i zgadywanki z bohaterami ulubionej bajki na plażę, do lasu, do parku a nawet do samochodu? Żaden problem! Seria WESOŁE OBRAZKI. WESOŁE ZGADYWANKI. to książeczki z wygodną podkładką, która umożliwia rysowanie w każdych warunkach.
Strażak Sam. Wesołe obrazki. Wesołe zgadywankipełny opis produktu
Tomek i przyjaciele. Wesołe obrazki. Wesołe zgadywanki
Twoje dziecko chce wziąć kolorowanki i zgadywanki z bohaterami ulubionej bajki na plażę, do lasu, do parku a nawet do samochodu? Żaden problem! Seria WESOŁE OBRAZKI. WESOŁE ZGADYWANKI. to książeczki z wygodną podkładką, która umożliwia rysowanie w każdych warunkach.
Tomek i przyjaciele. Wesołe obrazki. Wesołe zgadywankipełny opis produktu
Ciekawe dlaczego dodo nie żyje
Dzięki tej książce dzieci dowiedzą się, jakie gatunki zwierząt są zagrożone wyginięciem, co należy zrobić, by je ratować, oraz jak dbać o środowisko naturalne. To zabawna i fascynująca lektura nie tylko dla najmłodszych!
Ta niezwykła seria opracowana została z myślą o dzieciach, które zadają różne – czasem trudne, czasem nietypowe – pytania. Na kartach tych książek znajdziecie najdziwniejsze i najbardziej zaskakujące odpowiedzi oraz ciekawie opracowane kolorowe ilustracje.
Ciekawe dlaczego dodo nie żyjepełny opis produktu
Koloruj tak samo. Tęczowe kolorowanki z nalepkami
„Tęczowe kolorowanki z nalepkami” w zabawny i barwny sposób wprowadzają przedszkolami w początkową edukację i przygotują do nauki w szkole.

W zeszycie „Koloruj tak samo” dzieci dopasują 48 kolorowych nalepek do odpowiednich kształtów i pokolorują 24 obrazki zgodnie ze wzorem.

Naucz dziecko nazywać oraz kojarzyć rzeczy i zwierzęta. Zadania w książeczce pogrupowano zgodnie z zasadą stopniowania trudności.
Pomóż dziecku w znajdowaniu i dopasowywaniu nalepek z obrazkami kojarzącymi się z dużą ilustracją. Wzory i nalepki łączy wspólny temat i tło, na którym je umieszczono.
Kiedy dziecko umieści odnalezione nalepki w odpowiednim miejscu, powinno pokolorować obrazek.
Koloruj tak samo. Tęczowe kolorowanki z nalepkamipełny opis produktu
Kolory i kształty. Tęczowe kolorowanki z nalepkami
„Tęczowe kolorowanki z nalepkami” w zabawny i barwny sposób wprowadzają przedszkolami w początkową edukację i przygotują do nauki w szkole.

W zeszycie „Kolory i kształty” dzieci dopasują 48 kolorowych nalepek do odpowiednich kształtów i pokolorują 24 obrazki zgodnie ze wzorem.

Naucz dziecko nazywać oraz kojarzyć rzeczy i zwierzęta. Zadania w książeczce pogrupowano zgodnie z zasadą stopniowania trudności.
Pomóż dziecku w znajdowaniu i dopasowywaniu nalepek z obrazkami kojarzącymi się z dużą ilustracją. Wzory i nalepki łączy wspólny temat i tło, na którym je umieszczono.
Kiedy dziecko umieści odnalezione nalepki w odpowiednim miejscu, powinno pokolorować obrazek.
Kolory i kształty. Tęczowe kolorowanki z nalepkamipełny opis produktu
Gwizdek i lato na łące
Gwizdek i lato na łące to czwarta i ostatnia już część przygód sympatycznego świstaka, który mieszka w Tatrach. Latem świstaki uczą się stać „na czujce” i pomagają zbłąkanemu króliczkowi – Puszkowi wrócić do stęsknionych właścicieli.
Wraz z Gwizdkiem dziecko poznaje przyrodę Tatr. Tatrzański Park narodowy objął całą serię patronatem.
Gwizdek i lato na łącepełny opis produktu
Kropka do kropki
Chwyć kredki i zacznij kolorować wspaniałe obrazki.
Dokładnie połącz kolorowe kropki, by powstał piękny rysunek. Pamiętaj, im dalsza strona, tym trudniejsze zadanie i bardziej skomplikowany obrazek.

Rysowanie labiryntów to znakomite ćwiczenie na spostrzegawczość, logiczne myślenie oraz koordynację układu ręka-oko (bardzo ważnego dla nauki pisania!). Najważniejsze jest jednak to, że dziecko poprzez zabawę zdobywa wiele umiejętności pożytecznych dla późniejszej nauki pisania.
Kropka do kropkipełny opis produktu
Hip Hop zegar stop
Zobacz jak Króliczek spędza dzień: o której godzinie wstaje, je śniadanie i spotyka się z przyjaciółmi!
Czytelna tarcza zegara w tej książce oraz jego tykające wskazówki ułatwią i ubarwią naukę odczytywania czasu.
Hip Hop zegar stoppełny opis produktu
Uniwersytet 4-latka
W zeszycie znajdują się atrakcyjne zadania, naklejki oraz wkładki do wycięcia i wykorzystania do ćwiczeń z zeszytem lub osobno. Zeszyt oprócz ćwiczeń dla dziecka zawiera komentarz i wskazówki dla rodziców.
W tej serii: Uniwersytet 2-latka, Uniwersytet 3-latka, Uniwersytet 4-latka oraz Uniwersytet 5-latka.
Uniwersytet 4-latkapełny opis produktu
Kości. Bierki. 11 gier
Kości i "Bierki" - zestaw dwóch atrakcyjnych gier zapewniających różne rodzaje emocji. "Bierki" - klasyczna gra sprawnościowa, wymagająca cierpliwości i zręcznych ruchów. "Kości"- żywiołowa gra losowa, w której wygrana zależy od szczęśliwych rzutów kośćmi.
Gra dla 1-5 graczy w wieku od 5 lat.
Kości. Bierki. 11 gierpełny opis produktu
Pchełki numeryczne
Pchełki numeryczne to wzbogacona wersja o tradycyjnych "pchełek" - popularnej gry zręcznościowej. Uczestnicy gry starają się trafić do tarczy z punktowanymi polami strzelając w jej kierunku małymi krążkami ("pchełkami"). Wygrywa ten, kto po wystrzeleniu całego zapasu "pchełek" zdobył największą ilość punktów. Oprócz wspaniałej zabawy "Pchełki" to świetny trening zręczności i cierpliwości.
Gra dla 1-4 graczy w wieku od 5 lat.
Pchełki numerycznepełny opis produktu
Flotylla
Każdy z graczy ma dwie tablice, na jednej rozmieszcza sylwetki sprzętu swoich wojsk i strzały przeciwnika, a na drugiej zaznacza swoje trafienia i chybione strzały. Wygrywa ten, kto pierwszy trafi wszystkie obiekty przeciwnika. Gra jest bardzo emocjonująca i zapewni wiele wrażeń.
Gra dla 2 graczy w wieku od 5 lat.
Flotyllapełny opis produktu
Bingo. Lotto. 2 gry
Bingo i "Lotto" to gry loteryjne. Obecnie szczególnie popularne są w USA i Anglii. Znajdują się tam oficjalne salony tych gier, w których gra się na pieniądze - często o duże stawki. Są to też lubiane i cenione gry domowe dla całej rodziny. Można w nie grać na punkty co nie umniejsza emocji rozgrywek.
Gra dla 2-4 graczy w wieku od 5 lat.
Bingo. Lotto. 2 grypełny opis produktu
Słowny ekspres. Gra edukacyjna
Słowny ekspres to ekscytująca gra słowna. Gracze muszą wykazać się w niej spostrzegawczością, refleksem i celnością skojarzeń. Ten, kto szybciej potrafi ułożyć wyraz z karcianych liter, uderza w dzwonek i zgarnia nagrodę. Rywalizacja o pierwszeństwo utrzymuje wysoki poziom adrenaliny, ale jest też znakomitym treningiem refleksu, percepcji, spostrzegawczości i myślenia, a przede wszystkim poprawnej pisowni.
Gra dla 2-4 graczy w wieku od 8 lat.
Słowny ekspres. Gra edukacyjnapełny opis produktu
Zostań Miss Świata. Gra planszowa
Zostań Miss Świata - to gra dla dziewcząt, z których każda ma szansę wygrać i zdobyć ten zaszczytny tytuł. Aby stanąć na podium, uczestniczki muszą odwiedzić 4 salony piękności, mieć szczęście w odkrytych kartach "losu" i rzutach kostką.
Gra dla 2-4 graczy w wieku od 5 lat.
Zostań Miss Świata. Gra planszowapełny opis produktu
Wyska Skarbów
Każdy z graczy zostaje dowódcą morskiej wyprawy, której celem jest znalezienie legendarnego skarbu, ukrytego przez piratów na jednej z wysp Morza Karaibskiego. W grze wygrywa ten, kto jako pierwszy pokona wszystkie przeszkody i przeciwieństwa losu, zdobywając ukryty skarb. Gra jest pełna emocji i atrakcji, a jej interesujące zasady zapewniają doskonałą zabawę dla całej rodziny.
Gra dla 2-4 graczy w wieku powyżej 7 lat.
Wyska Skarbówpełny opis produktu
Król Maciuś na wyspie bezludnej
Druga część słynnej Korczakowskiej dylogii. Jej bohater, w przeciwieństwie do Króla Maciusia z części pierwszej, przede wszystkim rozmyśla nad sobą i swoim miejscem w świecie. To nie oznacza, że pozostaje bezczynny - ucieka z pociągu, który wiezie go na bezludną wyspę, pojawia się na naradzie królów, przerażonych jego ucieczką, ukrywa swoją tożsamość pod przybranym imieniem, wreszcie staje przed szansą odzyskania tronu. Ale wciąż zadaje sobie pytanie: Który Maciuś jest prawdziwy? Dumny król Reformator czy cichy i zamyślony, dobrowolny wygnaniec Maciuś Filozof z bezludnej wyspy?
Król Maciuś na wyspie bezludnejpełny opis produktu
Czytanka 6-latka. Tęczowe przedszkole
Drodzy Rodzice, na tym poziomie skupimy się na zachęceniu dzieci do czytania. Dzięki znanym historyjkom, mały czytelnik łatwiej zrozumie tekst. Także krótkie zdania, proste wyrazy, ładne ilustracje i ilustrowany słowniczek zapewnią dziecku sukces. Zadowolone z powodzenia i postępów w czytaniu, samo będzie sięgało po dalsze książeczki. Należy jedynie wykazać się cierpliwością, chwalić i umiejętnie motywować dziecko do podejmowania wysiłku.
„Tęczowe przedszkole” to seria książeczek edukacyjnych dla dzieci w wieku przedszkolnym. W każdej książce przedszkolaki znajdą mnóstwo zadań rozwijających spostrzegawczość, logiczne myślenie, umiejętność pisania, liczenia oraz wzbogacających wiedzę o świecie. Rozmaite zadania plastyczne mają niezwykłe znaczenie dla rozwoju dziecka i zapewniają ciekawe spędzanie czasu.
W serii: Angielski 6-latka, Czytanka 6-latka, Elementarz 6-latka, 6-latek czyta, 6-latek pisze, 6-latek liczy.
Czytanka 6-latka. Tęczowe przedszkolepełny opis produktu
Strona: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177] [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185] [186] [187] [188] [189] [190] [191] [192] [193] [194] [195] [196] [197] [198] [199] [200] [201] [202] [203] [204] [205] [206] [207] [208] [209] [210] [211] [212] [213] [214] [215] [216] [217] [218] [219] [220] [221] [222] [223] [224] [225] [226] [227] [228] [229] [230] [231] [232] [233] [234] [235] [236] [237] [238] [239] [240] [241] [242] [243] [244] [245] [246] [247] [248] [249] [250] [251] [252] [253] [254] [255] [256] [257] [258] [259] [260] [261] [262] [263] [264] [265] [266] [267] [268] [269] [270] [271] [272] [273] [274] [275] [276] [277] [278] [279] [280] [281] [282] [283] [284] [285] [286] [287] [288] [289] [290] [291] [292] [293] [294] [295] [296] [297] [298] [299] [300] [301] [302] [303] [304] [305] [306] [307] [308] [309] [310] [311] [312] [313] [314] [315] [316] [317] [318] [319] [320] [321] [322] [323] [324] [325] [326] [327] [328] [329] [330] [331] [332] [333] [334] [335] [336] [337] [338] [339] [340] [341] [342] [343] [344] [345] [346] [347] [348] [349] [350] [351] [352] [353] [354] [355] [356] [357] [358] [359] [360] [361] [362] [363] [364] [365] [366] [367] [368] [369] [370] [371] [372] [373] [374] [375] [376] [377] [378] [379] [380] [381] [382] [383] [384] [385] [386] [387] [388] [389] [390] [391] [392] [393] [394] [395] [396] [397] [398] [399] [400] [401] [402] [403] [404]